Audyt eCommerce
Twój sklep internetowy nie działa prawidłowo? Skorzystaj z naszego audytu eCommerce.
Posiadamy bogate doświadczenie w systemach B2B i B2C, integracjach, czy sprzedaży omnichannel – pozwala nam to spojrzeć na Twój biznes w wielu płaszczyznach.
Przeprowadzenie audytu eCommerce pozwala zidentyfikować obszary, których poprawa realnie zwiększy przychody Twojego biznesu. Oferujemy szeroki zakres analizy, dotyczący kodu źródłowego, UX, funkcjonalności, czy nawet płatnych działań reklamowych.
Korzyści z audytu eCommerce:
Rozwój biznesu
Ulepszając sklep internetowy zwiększasz szereg jego współczynników jakościowych. Poprawione doświadczenia użytkowników pozwalają łatwiej pozyskać i utrzymać klienta.
Oszczędność czasu
Raport z jasnymi rekomendacjami, priorytetami oraz sugestią optymalnego rozwiązania pozwala zaoszczędzić czas i przyspieszyć kluczowe zmiany podnoszące wydajność eCommerce.
Zwiększenie przychodu
Wyeliminowanie wszelkich błędów technicznych jak i użytkowych bezpośrednio wpływa na zwiększenie liczby transakcji w przyszłości.
Zakres audytu eCommerce:
Audyt UX
Sprawdzenie sklepu pod kątem realnych doświadczeń użytkownika, zaczynając od poszukiwania produktu na dokonaniu transakcji kończąc. Testy na różnych środowiskach i urządzeniach. Dodatkowo weryfikacja konkurencji.
Audyt technologiczny
Analiza kodu sklepu internetowego. Sprawdzenie modułów zewnętrznych i dedykowanych, weryfikacja szybkości pracy serwera oraz aktualności wersji oprogramowania pod kątem bezpieczeństwa.
Audyt funkcjonalny
Weryfikacja funkcjonalności sklepu, analiza istniejących oraz rekomendacja nowych rozwiązań pod kątem możliwej optymalizacji poprawiającej działanie eCommerce.
Audyt biznesowy
Przegląd obecnych procesów biznesowych, poziomu wykorzystania możliwości oferowanych przez aktualny silnik sklepowy oraz identyfikacja obszarów o największym możliwym potencjale wzrostu sprzedaży.
Audyt integracji systemowej
Sprawdzenie działania integracji między systemami i przygotowanie rekomendacji ich optymalizacji lub ewentualnych zmian.
Audyt marketingowy
Weryfikacja aktywności reklamowej w kanałach płatnych pod kątem wydatków, strategii reklamowej, konfiguracji i założeń kampanii oraz pomiaru pozyskanego ruchu. Przegląd działań najbliższej konkurencji.
Efekty audytu eCommerce:
Szczegółowy raport
W wyniku audytu eCommerce przeprowadzonego przez naszych specjalistów klient otrzymuje rozbudowany raport. Jego forma i zawartość zależna jest od zakresu, wielkości eCommerce i ilości przygotowanych rekomendacji.
Jasne rekomendacje
Wszelkie zidentyfikowane błędy lub obszary wymagające poprawy zostaną przez nas precyzyjnie przedstawione. Uwzględnimy również ich wagę punktu widzenia biznesowego.
Sugestie rozwiązań
Nie pozostawiamy naszych klientów z problemami. W każdym przypadku zasugerujemy optymalne rozwiązania, których wprowadzenie wyeliminuje błędy i poprawi działanie biznesu.
Chciałbyś poznać ofertę audytową?
Skontaktuj się z Michałem!
Raport z audytu eCommerce
W wyniku audytu przeprowadzonego przez naszych specjalistów klient otrzymuje rozbudowany raport. Jego zawartość i forma bezpośrednio zależy od wybranego zakresu, wielkości analizowanego sklepu i ilości zidentyfikowanych błędów lub rekomendacji zmian.
Wszelkie nieprawidłowości i sugestie optymalizacyjne zostają precyzyjnie przedstawione wraz z sugerowaną wagą i priorytetem z punktu widzenia biznesowego.
Dzięki temu będziesz w stanie skutecznie zaplanować dalszą pracę i przyspieszyć tym samym zmiany mające realny wpływ na poprawę działania swojego eCommerce.
Co jeszcze możemy zrobić dla Twojej firmy?
Oferujemy szerokie spektrum usług mających na celu zwiększenie przychodów, optymalizację procesów i poprawę rentowności.
Doradztwo
Analiza przedwdrożeniowa
Poznaj nasze wybrane realizacje
DobreGniazdka.pl – największy dropshipping w swojej kategorii w Polsce.
BAST – system B2B dla grupy zakupowej Inter-Elektro.
THS – rozbudowany system sprzedaży wielokanałowej i międzynarodowej (Magento 2).
Kosmos Sklep – eCommerce głównego dystrybutora Burton w Polsce (Magento 2).
Nasiona Kwietne – kompleksowy system sprzedaży cyfrowej. Branding + system sprzedażowy (Magento 2).
Dlaczego Cognize?
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
Zrozumienie
Zależy nam na dokładnym poznaniu Twoich potrzeb. Dlatego możesz liczyć na pełne zaangażowanie od pierwszych rozmów, przez warsztat z Twoim zespołem, po wspólne zaplanowanie projektu. Na każdym etapie zostaniesz poprowadzony przez najlepszych specjalistów od swojej dziedziny w naszym kraju, którzy są w naszym zespole.
Doświadczenie
Posiadamy doświadczony, certyfikowany zespół oraz szereg wdrożonych rozwiązań dla różnych branż. Ponad 10 lat aktywnej obecności na rynku sprawiło, że wiemy jak robić to dobrze. Dlatego od samego początku pracy z projektem rekomendujemy sprawdzone i skuteczne rozwiązania.
Rozwój
Znając Twoje potrzeby i cel odpowiednio dobierzemy nowoczesne rozwiązania. Tworząc systemy B2B myślimy przyszłościowo, pozostawiając w ten sposób szereg możliwości rozwoju w przyszłości. Skalowanie przedsiębiorstw dzięki naszym wdrożeniom potwierdzają liczne case studies.
Jak przebiega zapytanie ofertowe?
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
01
Kontakt i rozmowa o projekcie
Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby. Zbierzemy wszelkie wymagania i razem porozmawiamy o Twoim projekcie (podczas spotkania na żywo lub za pomocą video calla).
02
Specyfikacja i planowanie
Wspólnie z Tobą w trakcie warsztatu w Twojej firmie przygotujemy specyfikację projektu. Na koniec spotkania powstanie dokumentacja, lista funkcjonalności oraz pełny plan projektu.
03
Oferta i realizacja
Odpowiadając na specyfikację przedstawimy naszą ofertę. Realizację projektu rozpoczniemy od spotkania kick-off, podczas którego przedstawimy ekspertów z dedykowanego zespołu, a także harmonogram pracy.
Porozmawiajmy o współpracy
Zrealizowaliśmy 120+ projektów
Z pełnym zaangażowaniem bierzemy odpowiedzialność za biznes naszych klientów. Nasze podejście i skuteczność działania budują partnerskie relacje, które wzajemnie doceniamy.
“Terminowość, elastyczność, dyspozycyjność, profesjonalizm (…)”
“W 2017 roku rozpoczęliśmy współpracę z grupą KMK nad systemem BAST. Od tego czasu projekt jest wzorowo tworzony i zarządzany. Wyróżniającymi cechami pracy Cognize (grupy KMK) są terminowość, elastyczność, dyspozycyjność, profesjonalizm i co najważniejsze umiejętność przedstawienia skomplikowanych rozwiązań programistycznych w przystępnej formie.”
Zbigniew Mastek
Prezes Zarządu Inter-Elektro
“Współpraca zaowocowała naszym rozwojem i stabilnością.”
"Współpraca zaowocowała naszym rozwojem i stabilnością, a sama forma kontaktów biznesowych oparta na wzajemnym zaufaniu jest dziś coraz rzadziej spotykana, a jednocześnie niezmiernie efektywna."
Roman Ostrowski
Prezes Zarządu Ostrowski Handel Internetowy
Chcesz dowiedzieć się jak audyt wpłynie na Twój biznes?
Napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.