Re-cognize B2B systems &
eCommerce
Blog o systemach B2B i eCommerce na styku handlu B2B i B2C. Przeczytaj o transformacjach cyfrowych, wdrożeniach, technologii, zbieraniu potrzeb, sprzedaży wielokanałowej, a także poznaj wartościowe obserwacje z rynku, które zasilą wzrost Twojej firmy.
Budowa zespołu e-commerce – jak skutecznie zorganizować pracę w dziale e-commerce?
W erze cyfryzacji, sklepy internetowe stają się coraz ważniejszym elementem strategii sprzedażowej większości firm. Z tego powodu rośnie również znaczenie efektywnie zorganizowanego zespołu e-commerce.
Bezpieczeństwo danych w systemach e-commerce
Dzisiejszy świat to era cyfryzacji i e-commerce. Każdego dnia miliony osób na całym świecie dokonują zakupów online, powierzając swoje dane osobowe różnym firmom i organizacjom. Jak jednak można mieć pewność, że te informacje są bezpieczne?
Który z systemów Open Source dla handlu B2B?
Stając przed wyborem systemu B2B, musisz wybrać jego rodzaj. W Twoim zasięgu znajdzie się otwarte oprogramowanie lub rozwiązania SaaS (Software as a Service). W tym artykule porównamy wady i zalety obu rozwiązań.
Porównanie technologii headless eCommerce: Dlaczego warto zainwestować w headless frontend sklepu?
Czym właściwie jest oraz dlaczego wybrać rozwiązanie Headless dla Twoje ecommerce?
Brief. Jak przygotować się do analizy przedwdrożeniowej?
Zanim rozpoczniesz współpracę z software house dotyczącą stworzenia sklepu internetowego, jego migracji lub budowy systemu B2B musisz określić swoje wymagania…
Analiza przedwdrożeniowa dla eCommerce - czym jest i dlaczego warto ją przeprowadzić?
Budowa sklepu internetowego to złożone przedsięwzięcie. Aby je właściwie zrealizować, należy starannie przygotować plan przyszłych działań. Pozwala na to analiza przedwdrożeniowa, którą przeprowadza się z wykonawcą projektu. Na czym polega i jakie ma zalety?
Rebranding – grupa KMK to od teraz “Cognize”
Poznaj historię dojrzewającej przez ponad 10 lat przemiany z grupy KMK w Cognize.
Nowa marka, pod którą od dziś funkcjonujemy, to obietnica, że najlepiej na rynku rozpoznamy i doradzimy, w jakim kierunku powinna zmierzać Twoja firma.
Zapisz się do newslettera!
Nie wysyłamy spamu. W zamian otrzymasz unikalne treści tylko dla subskrybentów