BDR / Sales Support Specialist
O nas
Przez lata nasza sprzedaż opierała się głównie na sieci poleceń i bezpośrednich kontaktach. Wraz z rozwojem Cognize i wprowadzeniem na rynek naszego produktu / systemu (Sellina.pl), rozwinęła się nasza specjalizacja – jesteśmy najlepszym wyborem dla firm, które chcą wdrożyć system e-commerce B2B/B2C, obsługujący duży i złożony katalog produktowy. Najczęściej są to firmy z branż technicznych (elektrotechnika, automatyka przemysłowa, technika grzewcza, artykuły medyczne itd.).
Powyższe oznacza, że jesteśmy firmą usługową, której podstawowa usługa jest wdrażana w oparciu o nasz produkt. To oznacza, że niezwykle kreatywnie powinniśmy podchodzić do marketingu i sprzedaży - i w tym procesie będziesz odgrywał/a jedną z 3 podstawowych ról. Będziesz blisko współpracować z co-CEO - Michałem, który odpowiada za Marketing i Sprzedaż, oraz z Marketing Specialistką, oraz szeregiem firm i freelancerów, z którymi współpracujemy w obszarze marketingu i sprzedaży.
Około 3 lat temu opracowaliśmy strategię marketingową, którą konsekwentnie wdrażamy, a do jej kolejnego etapu, którym jest usprawnienie procesu sprzedaży i skalowania naszych działań, szukamy BDR / Sales Support Specialist, który pomoże nam organizować, monitorować i usprawniać działania sprzedażowe.
Z czasem liczymy na to, że taka osoba weźmie na siebie część kontaktów z klientami oraz rozwój sieci partnerskiej.
Zakres obowiązków
Wsparcie zespołu sprzedaży w kwalifikacji leadów
Weryfikacja potencjalnych klientów na podstawie kryteriów BANT (Budżet, Autorytet, Potrzeba, Termin).
Kontakt z leadami w celu analizy ich potrzeb oraz kwalifikacji do dalszych etapów.
Bieżące praca z leadami w naszym CRM (Pipedrive).
Zarządzanie harmonogramem spotkań
Koordynacja kalendarza konsultantów i handlowców.
Ustalanie terminów spotkań, ich potwierdzanie i wysyłanie zaproszeń.
Przypominanie klientom o nadchodzących spotkaniach.
Wsparcie w procesie ofertowania
Przygotowywanie i dostarczanie materiałów na spotkania (briefy klientów, prezentacje, cenniki).
Sporządzanie notatek i podsumowań po spotkaniach, wprowadzanie danych do CRM.
Koordynowanie procesu ofertowego – zbieranie i aktualizacja informacji o ofertach dla klientów.
Optymalizacja procesu sprzedaży
Analiza konwersji na poszczególnych etapach sprzedaży.
Proponowanie automatyzacji i ulepszeń w zakresie organizacji spotkań i komunikacji z klientami.
Współpraca z działem marketingu w zakresie generowania leadów.
Działania outboundowe / prospectingowe
Selekcja firm, organizacja komunikacji inicjującej proces sprzedaży oraz prowadzenie jego pierwszych etapów
Nasze wymagania
Min. 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży B2B, obsłudze klienta lub wsparciu sprzedaży.
Bardzo dużym plusem będzie doświadczenie w pracy w firmach podobnych do naszych klientów – np. w dystrybucji B2B, e-commerce.
Znajomość branży e-commerce, systemów B2B lub integracji technologicznych będzie dodatkowym atutem.
Doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (HubSpot, Pipedrive, Salesforce lub inne).
Umiejętność analizy i optymalizacji procesów sprzedażowych.
Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
Umiejętność pracy w środowisku, gdzie liczy się szybkość, iteracyjne testowanie pomysłów i samodzielność.
Co oferujemy?
Wynagrodzenie: 6 000 - 12 000 zł netto (B2B), w zależności od doświadczenia.
Duży wpływ na organizację procesów sprzedażowych i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
Szkolenie Machina.
Możliwość współtworzenia strategii sprzedaży produktu cyfrowego (Sellina.pl)
Pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym (biuro w centrum Katowic).
Współpracę z ekspertami e-commerce i technologii B2B.
Jeżeli chcesz mieć realny wpływ na to, jak wygląda nowoczesny proces sprzedaży w firmie IT/produktowej – aplikuj! 🚀
Chciałbyś z nami pracować?
Wyślij swoją aplikację na adres: praca@grupakmk.pl
Informujemy, że przesyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z RODO. Zapoznaj się z klauzulą informacyjną na temat przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.
Dlaczego warto z nami pracować?
Jesteśmy zespołem developerów, projektantów, konsultantów, testerów i project managerów.
2000 zł za polecenie
Program Dwa Kafle: Poleć profesjonalistę
Masz wśród swoich znajomych osobę, którą może zainteresować jedna z naszych ofert pracy? Czujesz podświadomie, że to właśnie jej szukamy? Koniecznie daj nam o tym znać. Jeżeli ją zatrudnimy, to otrzymasz finansowy bonus.
01
Skontaktuj się z nami jeśli chciałbyś kogoś polecić
Napisz do nas na praca@grupakmk.pl z informacją kogo polecasz i na jakie stanowisko.
02
Powiedz o Cognize osobie, którą chcesz
polecić
Poinformuj znajomą osobę o ofercie pracy, prześlij jej linka do oferty i zachęć do wysłania CV.
03
Wypłata prowizji 2000 zł
Jeżeli rozpoczniemy współpracę z tą osobą, to wypłacimy Ci 2000 zł netto w ramach podziękowania (wypłata następuje do końca miesiąca, w którym polecona osoba rozpocznie z nami współpracę).