Rebranding – grupa KMK to od teraz “Cognize”

Dostawców technologii jest pod dostatkiem. Jednak tych, którzy potrafią nie tylko dowieźć system, ale również wielopłaszczyznowo doradzić w biznesie jest niewielu.

Rozumienie potrzeb firm segmentu SME w kontekście cyfryzacji to unikalna umiejętność. Wdrażając system B2B lub e-commerce B2B i B2C należy rozumieć nie tylko potrzeby samego Klienta, ale także zachowanie docelowych użytkowników, architekturę systemów obecnych w organizacji i wiele innych, często miękkich kwestii, których nie da się ująć w briefie. To wszystko sprawia, że prawdziwe poznanie potrzeb stało się dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Od dekady jako grupa KMK wspieramy w tym naszych Klientów, dzięki czemu wyspecjalizowaliśmy się w doradztwie technologicznym dla biznesu. Najwyższy czas, by wyraźnie zaakcentować przebytą przez nas drogę i zaprezentować szeroko nasze usługi pod nowym brandem. Poznajcie Cognize.

Start

Początkowo jak większość firm zakładanych przez ludzi zaraz po studiach - realizowaliśmy szeroki wachlarz usług “agencji interaktywnej”. Od stron internetowych, przez branding, działania marketingowe, prace badawcze, aplikacje mobilne, sklepy internetowe, systemy dedykowane. Wszystko przy wsparciu najlepszych ludzi, jakich byliśmy w stanie zaprosić do Zespołu.

Dynamiczny wzrost

Skupienie na jakości realizowanych projektów procentowało szybko. Nasi Klienci notowali wzrosty, a my razem z nimi. Dynamiczny wzrost pozwalał nam realizować coraz większe projekty. Historie sukcesów naszych Klientów napędzały również nasz rozwój. Połączenie umiejętności mojego brata i wspólnika - Marka, który nadzorował część technologiczną z moimi projektowymi i strategicznymi kompetencjami najlepiej sprawdzało się w świecie e-commerce i na tym budowaliśmy sukcesy Klientów.

Mniej więcej 5 lat temu większość naszych projektów stanowiły e-commercy B2C i B2B. Od tego momentu szereg doświadczeń zebranych podczas realizacji systemów pozwoliły nam zawęzić specjalizację i z podwykonawcy staliśmy się dla naszych Klientów partnerami w biznesie.

Specjalizacja

Dziś przy wsparciu ponad 30-osobowego Zespołu realizujemy projekty systemów B2B i e-commerce B2B i B2C.

Według naszej wiedzy, jesteśmy jedynym tak precyzyjnie wyspecjalizowanym podmiotem w Polsce, który świadczący usługi doradztwa i wdrożeń systemów e-commerce i B2B. Jesteśmy jedną firmą, która łączy:

  • doradztwo wynikające ze zrozumienia potrzeb i biznesu Klienta. Osiągamy to poprzez udział w projektach doświadczonych konsultantów - posiadających doświadczenia jako e-commerce managerowie;

  • wdrażamy systemy typu Open source (głównie Magento), bez Vendor Locka z udziałem najlepszych ekspertów w kraju;

  • specjalizujemy się w firmach z branż technicznych, które posiadają duży lub złożony katalog produktowy, świadczących sprzedaż na pograniczu B2B i B2C.

Rozpoznać potrzeby

“Chcemy zrobić system B2B.”lub “Chcemy stworzyć system e-commerce B2B/B2C”. To najczęściej powtarzane słowa na początku zapytań ofertowych, które od kilku lat otrzymujemy. Zespołów które mają inżynierów na pokładzie jest mnóstwo. Jednak czym się kierować wybierając wykonawcę?

  • Najlepsi specjaliści od technologii.

  • Wąska specjalizacja firmy i zrealizowane podobne projekty.

  • Doświadczony doradca.

U podstaw każdego projektu leży rozpoznanie <ang> re-cognize potrzeb. Rozpoznanie modelu biznesowego, architektury systemów, potrzeb użytkowników, potrzeb klientów, strategii wzrostu, dostępnych i dopasowanych technologii.

Cognize

Pracując nad rebrandingiem zastanawialiśmy się kim jesteśmy. Oddaliśmy głos naszym Klientom - to właśnie oni stwierdzili, że “rozpoznawanie” to nasza najmocniejsza strona.

Nowa marka, pod którą od dziś funkcjonujemy, to obietnica, że najlepiej na rynku rozpoznamy i doradzimy, w jakim kierunku powinna zmierzać Twoja firma. Zrealizujemy nie tylko systemy B2B i e-commerce, ale wesprzemy Cię skutecznie w rozwoju Twojego biznesu.

Zmiany w Zespole

Rebranding to również moment, kiedy zachodzą zmiany w strukturze Zespołu. Wojtek Zarzeka i Adam Iwaniszyn, którzy stali się kluczowymi osobami w rozwoju weszli w rolę Partnerów w spółce. Więcej o tym napiszemy już niedługo na LinkedIn.

Tymczasem poznaj nas na nowo, przeczytaj o zrealizowanych projektach, porozmawiajmy o wspólnym rozwoju Twojego biznesu.

Previous
Previous

Analiza przedwdrożeniowa dla eCommerce - czym jest i dlaczego warto ją przeprowadzić?